Розділ запитань та відповідей
ТЕХНІЧНА ПІДТРИМКА:
044-332-24-18
044-333-91-77
По іншим номерам дзвонити МАРНО!
ВАЖЛИВА IНФОРМАЦIЯ!
В Україні наразі заблоковано російські сервери.
Так що немає можливості керувати системою та отримувати зворотній зв'язок через застосунок.
Це стосується всiх охоронних систем росiйського виробництва: Pandora, Pandect, Prizrak, Starline, тощо.
Система ПРОДОВЖУЄ ОХОРОНЯТИ ваш автомобiль, але не має зв'язку з сервером а вiдповiдно сервер - з застосунком.
Варiанти керування:
1) через bluetooth - коли ви поряд з автомобiлем (до 40 метрiв, а якщо bt 5.0 - до 100 метрiв);
2) через дзвiнок на систему и введення команд в голосовому меню;
3) через смс-команди.
Дзвiнки про тривогу система здiйснює, мiтки працюють. Навiть якщо сiм-картка деактивована з тих чи iнших причин - сигналiзацiя продовжує працювати в якостi iмобiлайзера.
Якщо у вас сигналізація 2019 року випуску та молодша - можна перепрошити цетральний блок та користуватися звичним застосунком, використовуючи VPN.
Так, це насправді так.
Діалоговий динамічний код, що використовується, з кількома типами шифрування забезпечує неможливість інтелектуального (електронного) злому будь-якими з існуючих в даний час технологій.
Динамічний алгоритм шифрування та передачі даних із мітки (DDI, 2.4 ГГц) перешкоджає використанню всіма можливими «код-граберами» або «вудками».
І PANDORA не унікальна, є ще ряд брендів, які використовують діалогові коди типу AES128 для шифрування. Вибрати охоронну систему з таким кодом - це розумна обережність, адже пристрій вартістю до 500$ роками захищатиме Ваше майно вартістю в тисячі (десятки тисяч) доларів.
.Але якщо ви хочете отримати сучасну Slave-систему ідеально сумісну з Вашим автомобілем – переходьте до каталогу та обирайте, або дзвоніть – ми допоможемо вибрати!
Всі PANDORA (за винятком кількох бюджетних систем) – це Slave-системи, з керуванням охороною зі штатного ключа автомобіля. Що дозволяє позбавити власника необхідності використання масивних брелків, незручних для зберігання в кишені. Звичайно тепер професійним таксистам нема чого крутити під час очікування нових клієнтів, але це мала плата за сучасну безпеку автомобіля.
За допомогою рідного брелка автомобіля. Тобто алгоритм відкривання не змінюється, ви робите ті ж дії що і до встановлення сигналізації. Але паралельно відбуватиметься опитування мітки (яку потрібно мати з собою, звичайно). Якщо мітка не присутня в зоні розпізнавання - або відкриється центральний замок, а кінцевики дверей залишаться під охороною, або нічого не станеться - якщо реалізовано блукування штатного радіоканалу.
Після нашої установки – не поїде! Але не всі сигналізації встановлюємо ми.
А взагалі, якщо дістатись блоку, то все буде залежати від того, чим і як реалізовані блокування - нормально замкнуті, розімкнені, за допомогою кодових/радіо реле, поляризованими реле .... і наскільки грамотно і потай вони виконані. Тобто. все залежить від установника, сигналізація лише інструмент.
Ми – вузькоспеціалізований центр з автобезпеки.
Ми не встановлюємо парктроніки, відеореєстратори, не робимо тонування та тисячу інших робіт.
ВСІ НАШІ УСТАНОВКИ УНІКАЛЬНІ ТА АВТОРСЬКІ!
Жоден клієнт з 2007 року не повідомив нам про викрадення захищеного нами автомобіля!
АЛЕ – ми не спекулюємо цим. У нас немає "простої, поганої, неавторської" установки. З кожною машиною працює майстер найвищої категорії.
БЕЗПЕКА КОДУ AES
Для трьох варіантів ключів AES повний перебір вимагає 127 2 ,191 2 або 255 2 операцій відповідно. Навіть найменше із цих чисел свідчить, що атака з використанням перебору ключів сьогодні не має практичного значення.
Відповідно до оцінок розробників шифр стійкий проти таких видів криптоаналітичних атак:
диференціальний криптоаналіз;
лінійного криптоаналізу;
криптоаналіз на основі пов'язаних ключів (слабких ключів у алгоритмі немає).
На сьогоднішній день не існує жодної реальної атаки на AES. Тому AES залишається найкращим стандартом шифрування для урядів, банків та систем високої безпеки по всьому світу.
У червні 2003 року АНБ США оголосило, що шифр AES є достатньо надійним для захисту відомостей, що становлять державну таємницю. До рівня SECRET було дозволено використовувати ключі довжиною 128 біт, для рівня TOP SECRET рекомендовано ключі довжиною 192 і 256 біт.
Після запровадження нового стандарту шифрування AES спроби його розкриття значно збільшилися. Комбінація методу бумерангу та пов'язаних ключів вивела Алекса Бірюкова та Дмитра Ховратовича на розтин у липні 2009 р. версій AES-192 та AES-256 (усі раунди). Обидві атаки проведені у припущенні, що криптоаналітик перехопив пари «відкритий текст – шифротекст», отримані різних секретних ключах. Хоча атака спрацьовує проти будь-якого ключа алгоритму, вона зараз і ймовірно залишиться назавжди теоретичною, оскільки обчислювальна складність атаки 119 2 – за межами наших комп'ютерів. Цікаво, що автори відзначають «небоєздатність» нападу проти версії AES-128, хоча, за іронією, саме ключ 256біт призначався для шифрування найтаємнішої інформації, ніж ключ в 128 біт.
Так, охоронні системи PANDORA можуть бути встановлені на БУДЬ-ЯКИЙ автомобіль. Немає правильної відповіді на запитання: "яка Пандора підходить для мого автомобіля?" Та будь-яка підходить.
Будь-яка може поставити автомобіль на охорону, зняти з охорони та покричати сиреною (якщо вона була встановлена).
Найчастіше у цьому питанні криється інтерес клієнта – чи буде дистанційний запуск двигуна. Ось тут уже охоплення набагато нижче. Є чіткий список автомобілів, в яких автосигналізація Пандора може керувати запуском двигуна дистанційно. Наші консультанти завжди підкажуть Вам, чи можлива реалізація автозапуску на Вашому автомобілі.
P.S. Як розібратися самому? Є спеціальний сайт виробника з онлайн-таблицею за функціями: http://loader.alarmtrade.ru/